reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Sabova

Lucia Sabova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý deň je možné vstáť odznova a bez chýbShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVzťahyFotografieNeveraSpomínanie na školuFazuľkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Americký Brownies na Slovensku

Lucia Sabova

Americký Brownies na Slovensku

Brownies je jedna zo sladkostí, bez ktorých si američania snáď ani nevedia predstaviť svoj život. Ja som o tomto úžasnom čokoládovom koláčiku až donedávna nevedela. Zoznámil ma s ním môj priateľ v jednej z kaviarní Coffe Co. Zachutil  mi natoľko, že som si našla jeho recept a urobila som si ho doma.

  • 1. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 874x
  • 18
Moja ročníková práca-fotografie

Lucia Sabova

Moja ročníková práca-fotografie

Toto je moja maturitná práca.......

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 653x
  • 18
Internet

Lucia Sabova

Internet

Internet sa stal neodmysliteľnou súčasťou mojho života.

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 21
Som rada že ťa mám Maťko :)

Lucia Sabova

Som rada že ťa mám Maťko :)

Spoznali sme sa cez zoznamovaciu webovsku stranku www.pokec.sk .

  • 18. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu