Ešte v piatok mi posielali z Košíc zásielku, ktorá bola posielaná 1. triedou, čo znamená, že som ju mala mať doma na druhý deň, ale kedže bol víkend tak mi mala byť doručená v pondelok. No nestalo sa tak ani v pondelok ani v utorok až dnes a to tiež iba tak čiastočne.
Ráno som pozerala von oknom a čakala som na príchod poštára, ked som ho konečne zazrela, čakala som kým sa dostane na naše poschodie a odovzdá mi zásielku do vlastných rúk. Čakala som márne, poštár nezazvonil, tak som si myslela, že ešte ani dnes sa mojej zásielky nedočkám. Ked som sa neskôr vracala domov, zastavila som sa ako vždy skontrolovať poštu v schránke, bolo tam oznámenie o uložení zásielky na pošte s dnešným dátumom. A ako dôvod nedoručenia bol uvedený ´´ adresát nezastihnutý´´, čo ma úplne zaskočilo, pretože som bola doma. Tak som si musela ísť pre zásielku na poštu sama.
Po príchode na poštu som informovala pracovníčku pošty o tom ako mi poštár nedoručil zásielku a pýtala som sa tiež na dôvod kvôli ktorému zásielka 1. triedou cestovala, viac ako tri dni. Reakcia pracovníčky bola podráždená a drzá. Vraj to nieje jej problém a mám sa ísť sťažovať niekam inam lebo je dlhá rada....
Po takejto skúsenosti len dúfam, že na poštu v najbližšom čase nebudem musieť ísť.