reklama

Zázračné fazuľky

Včera ma doma čakalo nečakané prekvapenie v obálke. Bola som prekvapená a o to viac, ked som si všimla adresu odosielateľa. Odosielateľ bol z Hongkongu. To už som vôbec nemala tušenie kto a prečo mi poslal zásielku z takej diaľky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 Priateľ sa mi neskôr priznal, že to ma na svedomí on. Take ´´prekvapko´´ pre mňa. Musím povedať, že mu naozaj vyšlo. Tak som s pocitom nevedomosti otvorila obálku a boli v nej fazuľky. Neboli to obyčajné fazuľky, ale fazuľky, ktoré boli gravírované laserom.

Fazule
Fazule 

Predtým som nemala ani tušenie, že niečo také vôbec existuje.

Hned som si jednu na skúšku zasadila a do týždna by mala vyklíčiť. Tak som zvedavá ako to dopadne.

Mali by vyzerať asi takto

fazulky
fazulky 

Na fazuľkách su vygravírované rôzne nápisy a obrázky

fazule
fazule 

:)
:) 

Sú milé, však? :) Takýmto nezvyčajným fazuľkám odolá asi málo kto .....

Lucia Sabova

Lucia Sabova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý deň je možné vstáť odznova a bez chýbShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVzťahyFotografieNeveraSpomínanie na školuFazuľkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu